Misyon ve Vizyon

MİSYONUMUZ

       Uluslararası kalite standartları doğrultusunda bilimsel ve teknolojik gelişmeleri takip ederek, hizmet sunduğumuz hastalarımıza, konusunda etkin ve yetkin personellerle güvenilir bir hizmet sunmak, anne ve çocuk sağlığını en üst düzeye çıkarmak.

VİZYONUMUZ

       Zeynep Kamil  Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları  Hastanesi olarak adı gibi iz bırakan ana  ve yan dalları alanlarında ulusal ve uluslararası referans düzeyinde hizmet veren, eğittiği ve mezun ettiği uzmanlık öğrencilerinin bilgi ve becerilerinin dünya standartlarında olmasını sağlayan köklü bir kurum olmak. 

KALİTE POLİTİKAMIZ

Sağlıkta Kalite Standartları doğrultusunda yasal mevzuata uygun olarak hasta, çalışan güvenliğini ve memnuniyetini en üst düzeyde tutan, çevreye ve topluma duyarlı,ölçülebilen ve değerlendirilebilen bir sistemde etkin iyileştirme çalışmaları yapan, çağın gerektirdiği bilgi ve teknolojiyi kullanarak yeniliklere açık, şeffaf, bilimsel ve güvenilir sağlık hizmeti sunan bir hastane olmak.

Çalışanlarımızı sağlıklı çalışma ortamında, etik kurallar çerçevesinde kişisel ve mesleki eğitimlerle destekleyerek,iyileştirme süreçlerinde etkin kılmak,bilimsel ve yönetsel gelişmeleri sürekli takip ederek kalite anlayışından taviz vermemek.

DEĞERLERİMİZ

  •  Hasta ve çalışan memnuniyetini sürekli iyileştirmeyi kurum kültürü haline getirmek
  •  Hasta ve çalışan memnuniyetini ve güvenliğini arttırmak
  • Konusunda etkin, gelişimini bilimsel çalışmalarla destekleyen, empati yapabilen, ekip ruhuna sahip sağlık profesyonelleri yetiştirmek,
  • Sağlık profesyonellerinin kendini geliştirmeleri için eğitim faaliyetlerini desteklemek
  • Konusunda deneyimli ve ulusal çaptaki eğitimcileri kadrosunda tutmak

 

 KALİTE AMAÇ VE HEDEFLERİMİZ

  • SKS çerçevesinde yürütülen çalışmaların koordinasyonunu sağlamak
  • Tüm çalışanların kalite iyileştirme faaliyetlerinde aktif rol almasını sağlamak
  • SKS Bakanlık değerlendirme puanını 90 ve üzerinde tutmak
  • Kurumsal amaç ve hedeflere yönelik çalışmaları takip etmek
  • Yılda iki kez Öz değerlendirmeleri yapmak
  • Yılda dört kez Bina Turu yapmak
  • İstenmeyen olay bildirim sistemine ilişkin süreçleri yönetmek
  • Risk yönetimine ilişkin süreçleri yönetmek
  • Hasta deneyimi ve çalışan geri bildirim anketlerinin ölçülmesine yönelik çalışmaları yönetmek
  • SKS çerçevesinde dokümanların yönetimini sağlamak
  • Kalite göstergelerine yönelik süreçleri yönetmek
  • Klinik kalite göstergelerine yönelik süreçleri yönetmek
  • SKS çerçevesinde belirlenen komitelerin planlanarak yapılmasını sağlamak
  • Kurumsal amaç ve hedeflere yönelik çalışmaları takip etmek
  • Sağlıklı çalışma yaşamı hedeflerine yönelik çalışmaları takip etmek
  • Düzeltici ve Önleyici faaliyetleri planlamak ve takip etmek
  • Kalite yönetim sisteminin etkinliğinin sürekli iyileştirilmesi