KALİTE POLİTİKAMIZ
Sağlıkta Kalite Standartları doğrultusunda yasal mevzuata uygun olarak hasta, çalışan güvenliğini ve memnuniyetini en üst düzeyde tutan, çevreye ve topluma duyarlı,
ölçülebilen ve değerlendirilebilen bir sistemde etkin iyileştirme çalışmaları yapan, çağın gerektirdiği bilgive teknolojiyi kullanarakyeniliklere açık, şeffaf, bilimsel ve güvenilir sağlık hizmeti sunan bir hastane olmak.
Çalışanlarımızı sağlıklı çalışma ortamında, etik kurallar çerçevesinde kişisel ve mesleki eğitimlerle destekleyerek, iyileştirme süreçlerinde etkin kılmak,
bilimsel ve yönetsel gelişmeleri sürekli takip ederek kalite anlayışından taviz vermemek.
KALİTE HEDEFLERİ
- SKS çerçevesinde yürütülen çalışmaların koordinasyonunu sağlamak
- Tüm çalışanların kalite iyileştirme faaliyetlerinde aktif rol almasını sağlamak
- SKS Bakanlık değerlendirme puanını 90 ve üzerinde tutmak
- Kurumsal amaç ve hedeflere yönelik çalışmaları takip etmek
- Yılda iki kez Öz değerlendirmeleri yapmak
- Yılda dört kez Bina Turu yapmak
- İstenmeyen olay bildirim sistemine ilişkin süreçleri yönetmek
- Risk yönetimine ilişkin süreçleri yönetmek
- Hasta deneyimi ve çalışan geri bildirim anketlerinin ölçülmesine yönelik çalışmaları yönetmek
- SKS çerçevesinde dokümanların yönetimini sağlamak
- Kalite göstergelerine yönelik süreçleri yönetmek
- Klinik kalite göstergelerine yönelik süreçleri yönetmek
- SKS çerçevesinde belirlenen komitelerin planlanarak yapılmasını sağlamak
- Kurumsal amaç ve hedeflere yönelik çalışmaları takip etmek
- Sağlıklı çalışma yaşamı hedeflerine yönelik çalışmaları takip etmek
- Düzeltici ve Önleyici faaliyetleri planlamak ve takip etmek
12 Kasım 2024